WSPÓŁPRACA
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia współpracy jest spotkanie z pracownikiem naszego Biura Rachunkowego w celu ustalenia indywidualnej oferty dla Państwa firmy. Po podjęciu decyzji o współpracy podpisywane jest umowa między Państwa Firmą, a naszym Biurem Rachunkowym.
Następnie przed zakończeniem każdego miesiąca, pracownik Biura Rachunkowego sporządza listy wynagrodzeń i przekazuje Państwu informacje o ich wysokości mailowo.
W terminie do 10-go następnego miesiąca klient dostarcza do biura rachunkowego komplet dokumentów za poprzedni. Możliwy jest również odbiór dokumentów z siedziby Firmy przez pracownika naszego biura rachunkowego. Po kilku dniach od otrzymania dokumentów księgowych informujemy mailowo o wyniku finansowym, wysokości podatków. Biuro rachunkowe wystawia wszystkie deklaracje podatkowe i po podpisaniu dostarcza do właściwych Urzędów Skarbowych.
Dokumenty po zaksięgowaniu pozostają w siedzibie biura rachunkowego i oddawane są klientom po zamknięciu roku podatkowego i sporządzeniu wymaganych sprawozdań. W razie ewentualnych kontroli pracownicy Biura Rachunkowego reprezentują Państwa Firmę przed Urzędem Skarbowym.